سرزمین شكوه دلاورى

شهید حاج لطیف راستی

 

مطلبی را که در زیر مطالعه میفرمایید نظر یکی از بازدید کنندگان محترم از وبلاک بوده که ضمن تشکر از این عزیز لازم دانستم  شما عزیزان نیز مطالعه فرمایید که مطمانا" خالی از لطف نیست.



سلام بر روح مطهر شهدا ، سلام بر وارثان شهدا ، سلام بر عاشقان شهدا ، سلام بر یاد کنندگان شهدا
ما هرچه در گذشته سیر کنیم می بینیم فقط شهدا هستند که یادشان جاودان مانده است ، الحق که گفته اند شهید قلب تاریخ است.
خدایا ما را با شهدا محشور گردان ، خدایا یاد کنندگان شهدا را عاقبت بخیر گردان.

شهید لطیف راستی از پاسداران بومی ساکن مریوان بود که از سالهای جنگ لباس مقدس پاسداری را بر تن کرد و از اول خدمت مقدس بطور مستمر در مصاف با دشمن متجاوز و ضد انقلاب تلاش شبانه روزی می نمود. شهید راستی با اراده و اعتقادی آکنده از عشق به امام (ره) و مقام معظم رهبری زبانزد همه همکاران و نیروهایش بود ، شجاعت و دلیری منحصر بفردی داشت ، تمام زندگی اش را برای تامین اهداف نظام اسلامی در کردستان گذاشته بود ، یکی از پیش قراولان نبرد با گروهکهای ضد انقلاب بود ، فرماندهی بود که از قدرت جذب بالایی برخوردار بود و خلاصه اینکه سرباز ولایت و همیشه آماده و جان بر کف اجرای ماموریت بود. شهید لطیف راستی سالها بعنوان فرمانده گردان عملیاتی ، نقش بسزایی در تامین امنیت در منطقه کردستان ایفا نمود ، هیچ عملیاتی نبود که نیروهایش را به صحنه درگیری فرستاده باشد و خودش آنجا حضور نداشته نباشد ، با تجربه و مهارت و شجاعتی که داشت ، بارها ضربات اساسی به ضد انقلاب در منطقه وارد کرده بود و بواسطه اقتدار در عملیات ، هر کجا لطیف بود ضد انقلاب جرأت حضور و درگیری نداشت.



هیچ چیزی مانع انجام ماموریت ایشان نبود و سالها در گرما و سرمای مناطق داخلی سنندج ، سروآباد ، مریوان ، سقز ، بانه و مناطق مرزی حضوری همراه با اقتدار را به نمایش گذاشته بود. و می توان گفت یکی از مصادیق عینی جمله گهربار مقام معظم رهبری در خصوص کردستان که فرمودند: " کردستان سرزمین مجاهدتهای خاموش است " را می توان شهید لطیف راستی معرفی کرد. ضد انقلاب بارها تلاش نمود که ایشان را ترور نماید ولی موفق نشده بود و شهید راستی با استعانت از خداوند متعال به همراه سایر همکارانش روزبه روز دست دشمنان را از مناطق داخلی کردستان کوتاه کرده و در تامین امنیت پایدار در مناطق مختلف نقش داشتند. شهید راستی با خدای خود عهد بسته بود که تا شهید نشود لباس پاسداری را از تن در نیاورد. شهادت حق و اجر و پاداش مجاهدتهای خاموش او بود که خدا به ایشان و همرزمش ارزانی نمود. روحش شاد

 


نوشته شده در پنج شنبه 27 مهر 1391برچسب:,ساعت 23:54 توسط شاهد| |


 

عکس فوق در تاریخ 15/6/60 زمان تغییر نام  سازمان پیشمرگان مسلملن در مریوان گرفته شده جوانانی که ان روز به مصاف دشمن میرفتند یا به فیض شهادت رسیدند و یا افتخار جانبازی نصیبشان شد و  امروز با محاسن سفید وفرزندان دانشگاهی و نوه در سنگرهای دیگر در خدمت انقلاب واسلام هستند انان که ان روز بچه قلم داد میشدند و یک تار مو به صورت نداشتند با ایمان پاکشان دشمن را به زانو در اوردند و در شبهای تاریک وروزهای گرم وسرد در  کردستانوجای جای دیگر این مرزو بوم  از میهن ومملکت دفاع نمودند وادامه دهنده راه شهدا بودند وخستگی را خسته نمودند امروز از نوجوانان وجوانان این مملکت میخواهند اگر چه انروز دشمن رودر رو میجنگید امروزدر جبهه ای خطرناکتر با شییخون فرهنگی و جنگ اقتصادی و روانی به مصاف امده ان روز ان جوانان تسلیم نشدند و مبارزه کردن امروز شما هم تدبیر کنید وبا علم و دانش ومقاومت خود در برابر دشمن در جبهه جدید دشمن را به زانو در اورید انشالله


نوشته شده در چهار شنبه 26 مهر 1391برچسب:,ساعت 1:58 توسط شاهد| |

نام كردستان ، اولین كلمه ای را كه در ذهن تداعی می كند «غیرت و مردانگی» است. این شهرت و آوازه غیور مردان كرد مدیون كسانی است كه اسطوره والگوی مروّت و مردانگی بودند همچون حاج توفیق مدنی فرد كه نام مریوان را مشهور و حماسه وفا و پایداری را آوازه این شهر كرد. مریوان به خود می بالد كه مهد امثال حاج توفیق بوده است. او ، درروستای بلكر مریوان ،در خانواده ای مذهبی متولد شد.


سال 57 به ندای امام لبیك گفت و به عنوان پیشمرگ كرد مسلمان، نماینده امام و مشاور حاج احمد متوسلیان در جبهه غرب وفاداری خود را ثابت كرد. چون بزرگ طایفه و سالار عشیره اش بود حرفش به روی چشم همه جا داشت و با یك اشاره جوانان طایفه را مشتاق و راهی سپاه و سازمان پیشمرگان كرد مسلمان كرد تا جان خود را در راه اسلام و ایستادگی و پایمردی فداكنند. 17 شهید از طایفه حاج توفیق تقدیم انقلاب شد و همیشه خانواده های پیشمرگان كرد مسلمان راضی و خوشنود از اینكه جوانان خود را برای دفاع از اسلام و انقلاب داده اند حامی نظام و ولایت فقیه بوده و هستند. قصه مردانگی و رشادت های بی شمار حاج توفیق فراوان ،قلم قاصر وصفحه روزنامه محدود است تا اینجا به این بسنده می كنم كه او پسر بزرگ خود را هم در این راه فدا كرد.


 وقتی خبر شهادتش را شنید خم به ابرو نیاورد و درمیان همه طایفه خدا را شكر كرد.حاج توفیق را فدایی خمینی نامیده و به او لقب مقداد خمینی دادند. آنقدر وفاداری و مردانگی حاج توفیق ضد انقلاب كوردل و مزدور را عذاب می داد كه سرانجام مانند مار زخمی، زهر خود را ریخته و این غیور مرد را ربوده، به اسارت در آوردند و مظلومانه به شهادت رساندند.
 9 ماه بود كه شكنجه و كتك كاری نان و غذای حاج توفیق شده بود. او را به دادگاه برده و پس از قرائت حكم از او می خواهند در مقابل خبرنگاران و رسانه های مخالف جمهوری اسلامی دشنام وتوهین هایی كه به او گفته می شود را به امام خمینی روا دارد، ناگهان حاج توفیق باشنیدن این دشنام ها نسبت به امام اختیار خود را از دست می دهد و رنگ صورتش از سرخی به سیاهی گرویده و عرق از سر ورویش جاری می شود، با نهیبی كه به غرش شیر می ماند فریاد می زند شما كفار بی دین از من می خواهید به مولی ومقتدایم امام خمینی (ره) فحش بدهم، به الله اگر تكه تكه ام كنید لحظه ای از عقیده ی خود برنمی گردم.
 یكی از نگهبانان اسلحه را به دهان كاك توفیق می كوبد خون از دهانش جاری می شود او را به سلولش می برند. حكم در غیاب او قرائت می شود ولی نگهبانان تا صبح و اجرای حكم به خوبی عقده های خود را روی جثه نحیف و پیر كاك توفیق خالی می كنند. وقت اجرای حكم دستان كاك توفیق را از پشت به تیرك چوبی می بندند سرآغشته به خونش را بالا می گیرد ،گویی یك لحظه تمام عقاید چندین ساله اش مانند نوار فیلمی از جلوی دیدگانش می گذرد .


از بنیانگذاری ومشاركت در پاگرفتن سازمان پیش مرگان كرد مسلمان، همدمی، هم رزمی و مشاوره دادن به حاج احمد متوسلیان و سركوب و بیرون راندن ضدانقلاب از مریوان وحومه اش ، همراهی بی توقع با نظام جمهوری اسلامی تا سال 1372علی رغم برخی كم لطفی ها از جانب تعدادی از مسئولان ،حضور در سلیمانیه عراق جهت امرار معاش خانواده و اسارت به دست ضد انقلاب و... ناگهان غرش تفنگها بر سینه وتن كاك توفیق می نشیند.

نوشته شده در دو شنبه 24 مهر 1391برچسب:,ساعت 1:44 توسط شاهد| |

یانات امام خمینی(ره) در جمع گروهی از نمایندگان سازمان پیشمرگان مسلمان كُرد در تاریخ 21/4/59


«بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم»
من از این جوان‌های پیشمرگ كه به راستی اثبات كردند كه فداكار اسلام هستند و لشكر پیغمبر اسلام هستند، تشكر می‌كنم. من به شما علاقه دارم، علاقة یك مسلم به مسلم و یك پدر به فرزند، و شما را دعا می‌كنم. از وقتی كه شما قیام كرده‌اید در مقابل اشرار و در مقابل اشخاصی كه می‌خواستند نهضت اسلامی‌را سركوب كنند، من از شما با تمام قوا پشتیبانی و هم دعا كردم، خداوند شما را ان‌شاءالله برای اسلام حفظ كند و شما جوان‌ها را در پیشگاه خدای مقدس بزرگ آبرومند كند.

 شما می‌دانید كه ما غرضی در این مسایل نداشتیم، جز اینكه حكومت جبار برود تا به جای آن حكومت اسلام برگردد. این‌هایی كه در طول این مدت چه در كردستان و چه در جاهای دیگر با این نهضت مقابله كرده‌اند، اشخاصی بوده‌اند [كه] از اسلام اطلاعی نداشتند و نمی‌خواستند حكومت اسلام برقرار باشد. شما از طرز و شیوة حركات این‌ها بهتر می‌دانید كه عمال غیر بودند. از كیفیت سلاح‌هایی كه داشتند، شما دیدید كه این سلاح‌ها از كجا می‌آمدند. شما محكم و مستحكم باشید كه برای اسلام دارید كار می‌كنید. مثل سربازهای صدر اسلام هستید، شما باكی از اینكه شكست بخورید نداشته باشید، برای اینكه برای لشكر اسلام هیچ‌وقت شكست نیست. شهادت شكست نیست، پیروزی هم شكست نیست، شما یا پیروز می‌شوید و یا شهید، در هر دو جهت پیروزی با شماست.

من امیدوارم كه این رشته‌های فساد كه یك مقداری از آنها از رژیم سابق هستند و یك مقداری هم از این افرادی هستند كه الهام از خارج می‌گیرند، نتوانند كاری انجام بدهند. شما دیدید در این دو، سه روزی كه گذشت بنا بود یك كودتای مثلاً همه ‌طرفه بكنند، خدای تبارك و تعالی با ما همكاری كرد و كشف شد و بسیاری از این جنایت‌كاران گرفتار شدند و بسیاری از آنها در تعقیبشان هستند و باندهایی هم داشتند. ان‌شاءالله این حكومت اسلام مستقر بشود تا دنیا بداند حكومت اسلام یعنی چه؟ خداوند ان‌شاءالله به شما توفیق عنایت كند و در همة جهان موفق باشید و ما امیدواریم كردستان را قبل از اینكه جاهای دیگر عنایت شود، به آنجا عنایت شود و دولت اسلام هم بنابر همین دارد كردستان را ان‌شاءالله آباد كند و مثل سابق نباشد كه حرف بود و خرابی. امیدوارم كه این دفعه دیگر حرف نباشد و همة جهات مملكت اصلاح بشود. ان‌شاءالله خدا به شما جوان‌ها سلامتی عنایت كند و شما را برای اسلام ذخیره قرار دهد و موفق و مؤید كند.
والسلام علیكم و رحمه‌الله و بركاته


نوشته شده در دو شنبه 24 مهر 1391برچسب:,ساعت 1:43 توسط شاهد| |

 

بسم الله الرحمن الرحیم

جاش در لغت ومعنی جاش : جاش: (زبان کردی)، سرسپرده ، سرسپرده دشمن. شنود. شنود دشمن. گماشته دشمن. مزدور. مزدور دشمن. خبرچین. خبربر. جاسوس. کسیکه به دشمن یاری میرساند.

ضد انقلاب از کومله و دمکرات ورزگاروفدایی و... در زمان شکوفایی انقلاب و پیروزی خون جوانان ملت بر اهریمن وشیطان و شیطان پرستان و رژیم ستم شاهی با همکاری فوئدالها و سرمایه داران و ساواکیها وکسانی که باروی کار امدن وشکوفایی انقلاب مردمی ایران منافع خود را در خطر میدیدند وبا خط دهی اسرائیل و امریکا به ضدیت با انقلاب و جوانان مسلمان برخاسته و هزاران جوان مسلمان بی گناه را به خاک وخون کشیدند ود در دوران هشت سال دفاع مقدس با جاسوسی وگرا دادن به توپخانه های بعثبها هزاران پیر وجوان و زن وبچه در شهر های کردستان بر اثر گلوله باران توپخانه های بعث به شهادت رسیدندو  گلزار شهدا کردستان شاهدی براین حقیقت است و به یقین همه ما میدانیم و در تاریخ ثبت است انهای که کشته میشدند اولا" مسلمان بودند و دوما" ایرانی بودند وسوما" کرد بودن و اکثرا" هم سنی مذهب بودند  وتاریخ خود بهترین گواه وشاهد براین قضایا است

وبرعکس عملکرد نامشروع این خود فروختگان عده ای دیگر جوان وپیر به دفاع از اسلام وانقلاب برخاسته خانه و ماوای خویش را ترک کرده به استانهای هم جوار مهاجرت کرده و در راه دفاع از اسلام و مملکت خود به دفاع برخاسته و خون خود را فدای این ارمان مقدس نمودند وشهید شدند وسازمان پیشمرگان مسلمان را بنیاد نهادند

همین بس که تاریخ معاصر و تمام سردمداران حکومتهای که با ایران اسلامی سر ناسازگاری دارند رژیم بعث وشخص صدام را دیکتاتور خون خوار و ستم گر میدانند واین گروهکها ضدا انقلاب(کومله و دمکرات ورزگاروفدایی و... ) جیره خوار و جاسوس این شخص ورژیم  بودند

حال با کمال تاسف شاهد هستیم برخی نا اگاه ویا نادان ویا اینکه کسانی هستند که سر خویش را زیر برف برده تا حقایق را درک نکنند یا فریب خورده هستند با درج پیام در این وبلاگ و نام بردن شهدا این ملت شهدا کرد مسلمان و پیشمرگان مسلمان کرد به عنوان جاش میخواهند لکه ننگی که بر دامنشان است را پاک کنند

من قضاوت را به عهده شما عزیزان میگذارم واز ان فریب خوردگان میخواهم خود قضاوت کنند که معنی جاش برازنده چه کسانی است جای تاسف دارد در جای که تمام رسانهای خارجی و معاند از شهدا وجانبازان ما با احترام یاد میکنند و این حقیقت را نمیتوانند کتمان نمایندکه شهدا ما مایه افتخارند  شما گروهکها وابسته هنوز از خواب غفلت بیدار نشدید والقاب لایق خود را کتمان میکنید وبر شهدا ما وپاسداران کرد وپیشمرگان مسلمان کرد مینهید

ودراخر این مطلب را به همان ایملهای که گذاشته اند ارسال میکنم و انتظار دارم با خواندن واقعیات وتاریخ کردستان شاهد درک واقعیت توسط این فریب خوردگان باشیم وبه اغوش ملت بازگردند که اطمینان داشته باشند جمهوری اسلامی از اسرائیل و امریکا و... برای انها بهتر است

اکنون به عکس مصطفی هجری منتخب دبیرکل برگزیده حدکا در  اروپا نگاه کنید وخود قضاوت نمایید که جوانهای نا اگاه این مرزو بوم گول چه کسانی را میخورند تا در کشورهای همجوار به نوکری این اشخاص و امریکا واسراییل تحت عنوان مبارزه برای خلق کرد زندگی خود را تباه نموده  وان وقت به فرزندان رشید وبا شهامت این مملکت که سینه سپر کردند ودر مقابل اجانب جان فدا نمودند میگویند جاش .

در اینده نزدیک مطالبی از تاریخ کردستان را در همین وبلاگ برای اطلاع عموم درج مینماییم

والسلام

 

نوشته شده در یک شنبه 16 مهر 1391برچسب:,ساعت 20:14 توسط شاهد| |


Power By: LoxBlog.Com